Het 8e bestuur van S.V.Lingua

VOORZITTER

Hey hey!

Mijn naam is Jente van Dieten, ik ben 23 jaar oud en ik zit nu (voor de tweede keer) in het tweede jaar van de opleiding tot docent Nederlands. Ik ben geboren in Veghel, maar woon nu al ruim drie jaar in een studentenhuis in het prachtige Tilburg.
Ik ben al sinds de basisschool veel bezig met taal, ik schreef toen al korte verhalen en las – en lees nog steeds – graag boeken. Veel mensen kennen mij dan ook als een echte taalnazi.
Wanneer ik niet op school ben, kan je mij vinden op mijn werk achter de bar of aan de andere kant van de bar in de kroeg, op een festival of bij een concert.

Leuk feitje over mezelf: One Direction is nog steeds mijn meest beluisterde artiest op Spotify ❤

SECRETARIS | COMMISSARIS ACTIVITEITEN

Hey hey!

Mijn naam is Mila van der Made en ik ben 22 jaar oud. Ik ben geboren en getogen in het prachtige Zundert, maar woon nu iets langer dan een jaar in een studentenhuis in Tilburg. Ik ben altijd al goed geweest in Engels, en na even twijfelen over wat ik graag wilde doen, heb ik uiteindelijk gekozen voor de lerarenopleiding Engels! Ik zit nu in mijn tweede jaar, en vind de opleiding tot nu toe echt heel leuk.
In mijn vrije tijd ben ik vaak te vinden in de corsotent of mijn vrijwilligerswerk, lekker aan het lezen, op stap of op een terras met vrienden of bezig met muziek of theater. Ik geef zangles bij mijn theatervereniging, en vind dit echt superleuk om te doen. Kom me zeker eens opzoeken, ik ben altijd in voor een gezellig gesprek!

Leuk feitje over mezelf: ik heb echt enorm veel boeken thuis staan, en ben dan ook een beetje een lokale bibliotheek voor vrienden en kennissen.

PENNINGMEESTER

Hey hey!

Mijn naam is Deveny van den Berg, 25 jaar en ik zit in mijn 3/4 jaar van de opleiding Engels. 3/4 klinkt een beetje gek, maar ik heb vorig jaar alvast mijn minor gedaan, waardoor ik nu mijn stage van het derde jaar nog moet doen. Hopelijk kan ik in februari beginnen met mijn 4de jaar! Ik woon samen met mijn vriend in Etten-Leur naast het treinstation (is maar 1 trein naar Tilburg). 2 jaar geleden kon je mij ook al vinden in het bestuur van Lingua en ik vond het zo leuk dat ik besloot nog een jaartje te doen! Dit keer in de rol van Penningmeester, want ik ben beter met cijfers dan letters. Naast mijn passie voor Lingua, train ik 2 avonden per week met de selectiegroep van acrogym in Breda. Hier bereid ik me, samen met mijn duo, voor op de wedstrijden die in 2024 starten! Je kan mij eigenlijk niet ’s nachts wakker maken, maar ik vind bordspelletjes wel leuk genoeg om er wat later voor naar bed te gaan 😉. Mocht je nog leuke aanraders hebben? Let me know!

Leuk feitje over mezelf: ik ben heel slecht in schietspelletjes op de ps4, maar dat houdt me niet tegen om het wel te spelen.

COMMISSARIS PR

Hey hey!
Mijn naam is Jelle, ben 23 jaar oud en zit op dit moment in mijn 3/4 jaar van de Lerarenopleiding Engels. Doordat ik afgelopen jaar mijn Minor heb gedaan ben op dit moment bezig vakken te behalen die ik in die tijd heb gemist.
In tegenstelling tot de rest van het bestuur woon ik nog thuis in het prachtige pittoreske Hedel.